1. Strona główna
  2. IC Pen Edulink
  3. Częste problemy i ich rozwiązania

Częste problemy i ich rozwiązania

1. Błąd przy uruchamianiu aplikacji

Problem:

Aplikacja instaluje się i pojawia się jej ikona na Pulpicie, ale przy uruchomieniu aplikacji pojawia się błąd.

Rozwiązanie:

Uruchomić aplikację z poziomu Menu Start i usunąć jej skrót na pulpicie.

2. Aplikacja nie widzi długopisu

Problem:

Po pierwszej próbie połączenia się z długopisem, aplikacja nie widzi urządzenia.

Rozwiązanie:

Najprawdopodobniej długopis nie został sparowany z komputerem w wystarczająco krótkim czasie. Aby rozwiązać problem, przejdź do ustawień Bluetooth w komputerze, znajdź na liście urządzenie o nazwie rozpoczynającej się od „Neosmartpen…”, a następnie Usuń to urządzenie, po czym przejdź proces konfiguracji w aplikacji IC Pen Edulink ponownie.

Czy ten artykuł był przydatny? Tak 2 Nie

How can we help?